Z wykształcenia jestem psychopedagogiem kreatywności. W reklamie pracuję od połowy lat dwutysięcznych. Od razu zostałem rzucony na głęboką wodę i obsługiwałem kompleksowo międzynarodowe wydarzenia.

 
 

Samodzielne decydowanie o gigantycznych budżetach nauczyło mnie, że najlepsza kampania, to skuteczna kampania, a nie tylko dobrze wyglądająca. Zaliczyłem wiele branżowych kursów i przeczytałem tony specjalistycznych książek. Nic jednak nie dało mi tyle, co lata samodzielnej praktyki. Doświadczenie z eventów przeniosłem do sportowego świata. Klub Academia Gorila, który założyłem razem z moim przyjacielem Marcinem Polczykiem, stał się dla wielu osób i firm wzorem i inspiracją, jak skutecznie zarządzać wizerunkiem w świecie sportów walki, oraz jak w innowacyjny sposób korzystać z nowych form komunikacji. Nasze działania doceniła firma Reebok, z którą podpisaliśmy (jako pierwszy i jedyny klub sportów walki w Polsce) umowę partnerską o strategicznej współpracy. Z biegiem czasu coraz bardziej się specjalizowałem w działaniach wizerunkowych i mediach społecznościowych. Od roku 2016 pracuję dla federacji KSW na stanowisku specjalisty ds. PR i SM. Współpracuję również z najlepszą agencją PRową w Polsce, Big Picture. W roku 2017 mój zespół otrzymał najważniejszą nagrodę w branży PR: „Złote Spinacze”, za obsługę wizerunkową historycznej i rekordowej gali KSW na Stadionie Narodowym. Swoim doświadczeniem dzielę się podczas wykładów, szkoleń i seminariów dla studentów, zawodników i menadżerów sportowych, czy uczniów Liceów Profilowanych. Doradzam w sprawach wizerunkowych zarówno firmom, agencjom, jak i osobom z pierwszych stron gazet. Między innymi: Martinowi Lewandowskiemu, Mariuszowi Pudzianowskiemu, agencji „My Land”, Akopowi Szostakowi, Damianowi Janikowskiemu i wielu innym…

 

Jeżeli chcesz skorzystać z mojego doświadczenia, zapraszam do kontaktu.